Γερανεια Sioux-mtb ΒΟΛΤΑ-ΓΕΡΑΝΕΙΑ

Επαγγελματίες Σχοίνου/ Οκτώβριος 28, 2018/ Uncategorized/ 0 comments

https://www.facebook.com/events/1385831114887784/?active_tab=discussion

 

Ξεκιναμε απο το Χωριο Πισια.Παρκαρουμε καπου στο χωριο(Πριν μπουμε στο χωριο-εκει που φαρδαινει ο δρομος) και βρισκομαστε μπροστα στην Εκκλησια του χωριου με τα ποδηλατα.Ξεκιναμε ακριβως 9.00πμ(Το Σαββατο αλλαζει και η ωρα…) ενω θα γινει καποια ενημερωση σχετικα με την Διαδρομη 8.55 πμ.
#Διαδρομη
Γυρω στα 33 χλμ περιμενουν τους συμμετεχοντες.
#Υψομετρικα 1100 m
#Εκτιμηση Διαδρομης
Μετρια σε δυσκολια Παρατεταμενα Ανηφορικα και σε καποια μικρα σε εκταση σημεια κλιση «καλη»…ομως ειναι μοιρασμενη και με οικονομια σε ενεργεια και δυναμεις ειναι πραγματοποιησημη.Απαιτει προπονημενους ποδηλατες.
# «Τερεν»(εδαφος)..
.Δασικοι δρομοι που ομως ο Ζορμπας φροντισε σε πολλα σημεια να εχουν γινει ποταμια να εχουν κοψηματα με βαθεια χαντακια γι αυτο θελει μεγαλη προσοχη !!!
#Υδροδοτηση (νερο-πηγες) στο 4χλμ και στο 20 χλμ.να εχετε τουλαχιστον δυο παγουρια νερο.
# Τρια Γκρουπ Ρυθμου…
Λιγο πριν το ξεκινημα κοιταξτε να εντοπισετε τους Πλοηγους (κρεμασμενη ασπροκοκκινη κορδελα-εργων στο σακιδιο)
α/Πλοηγος του σχετικα πιο γρηγορου Γκρουπ
β/Πλοηγος του πιο Αργου
γ/και τελος ουραγος Διαδρομης
……Ο ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΓΚΡΟΥΠ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΙΣΤΙΚΟΣ…οσοι ειναι γρηγοροι της φασης «γιατι αργουμε»,»πιο γρηγορα » κλπ εχουν ερθει σε λαθος μερος…..Ολοι παμε πισω απο τους Πλοηγους κανενας δεν τους περνα.Περισσοτερες πληροφοριες γι αυτο στην μονιμη αναρτηση μας («λιγα λογια για την σελιδα μας») καλο θα ειναι να δωσετε προσοχη στο τροπο που γινεται η βολτα για να μην χαθειτε.
# Προαιρετικο Μονοπατι
Λιγο πριν τελειωσει η Βασικη βολτα μας στο 32 χλμ περιπου(λιγο πριν την επιστροφη στα Πισια) θα κανουμε μια Ανασυγκροτηση οπου θα ακολουθησουν,οσοι νοιωθουν ικανοι(!!) τον Πλοηγο μας κ Repeto στη καταβαση του μονοπατιου «Σκαλα Γερακινιας».Δυσκολο πολυ και επικινδυνο μονοπατι ξεκινα απλο γινεται τραιαλ και μετα «ποδηλατο πλατη»…θελει ιδιαιτερη προσοχη και ικανοτητες απο ποδηλατες που εχουν Εμπειρια μεγαλη σε μονοπατια.
#Φερτε τις Καρτες Σιου θα τις σφραγισουμε στο Δενδροσπιτο που θα κανουμε καποιο διαλειμα.
# ΥΠΟΧΡΑΙΩΡΙΚΑ ΚΡΑΝΟΣ….τρομπα 2 σαμπρελες πολυεργαλειο.
ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.Αν συμβει κατι μηχανικο θα το παρετε «στην πλατη» !!!
Πλοηγοι : Χρηστος Κοντος,Loukas Repeto,Φιλιποπουλος Σπυρος.
Η διαδρομή εδώ: https://connect.garmin.com/modern/activity/3072612587
Και για κατέβασμα εδώ: https://www.dropbox.com/sh/pkrw3icqci9hfod/AAAwSiRCaILPssvVeZG_rDbla?dl=0
….Ρε παιδια και τις μπλουζες Sioux (οσοι εχετε) φορεστε τις…τωρα που δεν κανει κρυο,τις βγαλαμε για να τις φοραμε !!!


………………………..
Για τους κανονες ρυθμου Συντονισμου που υπαρχουν σε καθε βολτα μας θα ενημερωθειτε Αναλυτικα στην μονιμη αναρτηση «Λιγα λογια για την Σελιδα μας».
……………………………

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΣ
……………………………………………………………………………
*** Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ.
Η συμμετοχη του καθε ποδηλατη στις βολτες μας σημαινει ταυτοχρονα και ανεπιφυλακτη αποδοχη τω παρακατω ορων συμμετοχης.
*** Παραδεχεται οτι σε καμμια περιπτωση δεν ευθυνονται οι Διαχειριστες για οτιδηποτε συμβει στην καθε βολτα,ατυχημα,τεχνικο προβλημα,κλοπη.
*** Ο καθενας μας εχει την πληρη ευθυνη του εαυτου το, σε καθε μας βολτα.
Επιπλεον ο συμμετεχων,δεχεται οτι γνωριζει τις απαιτησεις της οποιας επικινδυνοτητας,που μπορει να προκυψει και αναλαμβανει ατομικα την ευθυνη για την Ασφαλεια του και Παραιτειται απο καθε απαιτηση,κατα των Διαχειριστων του blog αυτου.
……………………………………………………………………………………………….

*** Τα Ωραρια μας τηρουνται με Ακριβεια.
Φροντιζουμε να ειμαστε νωριτερα στα σημεια που πρεπει.
Ο Συμμετεχων πρεπει
*** Να φορα κρανος και να εχει και καποιο σχετικο εξοπλισμο οπως
Παγουρια με νερο τρομπα 2 σαμπρελες και φυσικα καλοσυντηρημενο mtb ποδηλατο.

 

 

Share this Post

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*